Nya lägenhet!

Jag och Pelle sitter i vår nya lägenhet, nu fattas bara Pontus ?
Den är väldigt bra, ligger vid Blåsut och har mycket grönområden men ändå nära till stan. Den är en trea med många TV kanler ! Jag tror vi kommer trivas bra.

Första veckan på praktiken har väl varit... okej. Behöver inte säga mer än så!

Igår var Sofie här, vi drack vin, snackde skit och bara umgicks. Väldigt trevligt.
Idag möte jag upp Jenny i vasaparken, vi käkade lunch och sen var det sags på shopping och vet ni vad kära läsare, jag har TJÄNAT pengar på att shoppa... lyssna nu:
Gick till BikBok, hade 300kr i presentkort (som jag fick i somras förra året). Jag handlade för 250kr, alltså 50 kr tillbaka i handen, tack så mycket. Gick visare till H&M och köpte underkläder. Där hade jag 100kr att handla för och mitt kostade 70kr, alltså 30kr tillbaka i handen, tack så mycket!! Riktigt nöjd är jag.

Igår gjorde jag nog mitt största fynd ever. Vad på utförsäljning av Reiss, köpte en jacka (odinarie pris 2690kr) Jag köpte den för 200kr, helt galet! Köpte även en skärp till Pontus, kostade 690kr jag betalade 50kr, kan inte bli bättre!!!

Kommer lägga upp bilder i bloggen så fort jag hittar min USB-sladd!

Nu ska jag kolla handboll Sverige-Argetntina.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0