Stockholm, min hemstad!

Det släpptes en klump från magen idag när jag stek av tåget, Stockholm, älskade Stockholm. Att vara här mår jag bra av, min nya hemstad. Bort från Båstad.

Sofie hämtade mig, vi gick och åk sushi (som jag har tjatat om i typ tre veckor) sen tog vi en fika. Massa skitnack och gamla minnen, oj vilken sommar vi kommer att få : ) Efter det kom Lisa och hämtade mig, jag fick såklart ta över ratten eftersom hon är liiiite rädd. Åkte till hotellet, käkade och kollade på TV. Får för oss klockan nio att vi ska städa och tvätta bilen. Eftersom fröken Riex aldrig har tvättat bilen blev det lite förvrring. Helt plötsligt stanna hela maskinen och där sitter vi och vågar inte ta oss ut och ingen kommer till vår räddnig. Till slut blir jag arg och springer fort som fan ut från bilen. Shell-gubben får starta om hela maskinen, vi får köra runt och börja om. eller hur är detta är en sak som bara jag kan lyckas med, ? rätt pinsamt!!!

Valborg igår, sådär kul. Har inte så mycket mer att säga om det förutom att jag mådde piss när jag vaknade kl. 07.00 imorse (efter 4 timmars sömn).

Nu ska jag ta en dusch sen sängen. Tillbaka på Ibis och livet på event, känns riktigt gött! Imorgon ska jag sälja som fan.

Tänker på dig!

C.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska du flytta till sthlm? hade vatt fett ju eftersom jag gör det om en vecka ;) Puss

2008-05-19 @ 11:10:49
URL: http://enligtjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0