Stockholm Stockholm!!!

Så fort jag steg av planet kändes det som en lättnad, ångesten var borta, bara Stockholmslivet framför mig.
Sitter hos moster nu, har precis ätit en macka, middag sen ikväll. Jag har en grym moster och en grym "morbror" också för den delen :)

Praktik imorgon. Faan vad kul det ska bli! Allers magazine, jag och Lin. Tror detta kan bli en bra sommar.

Flyttar in i lägenheten på söndag, hoppas på att den är fiiin och bra!

Nästa gång jag reser någonstans tror jag att jag tar tåg eller bil. En av de värsta flygresorna jag har varit med om.. Gungde ungefär hela tiden och tur var det att jag hade druckit lite alkohol innan. Jesper och jag flög samma flyg också, vilket var heeeel festligt!

Mors-dag idag, får önska grattis till min älsakde mamma. Hon städade min lägenhet riiiktigt bra medan jag gick runt som ett lik, tack mammsen, du är bäääst!!

Igår trodde jag verkligen Sverige skulle komma bättre än 18e plats.. Vad fan hände? Och vad har de andra länderna för smak? Hero var grym. För övrigt tyckte jag om Lettlands bidrag, det med pirater, heel festligt!

BJörn var grymt rolig när han skulle berätta Sveriges poäng. Han är också väääldigt söööt!! :) En träff kanske? hihi.

Nu ska jag kolla TV, äta och sen hämta Peppish :)

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0