Trött, trött, trött och förlåt!

Jag har varit på kryssning med klassen, vilket innebar ett nytt helvete i mitt liv... just därför kommer jag inte skriva om själva kryssningen nu!

Jag förstår att ni blir trötta, att ni sätter ner foten och säger ifrån att det får vara nog. Jag ber om ursäkt, för att jag skrek, grät och slog heeela tiden, jag ber om ursäkt från hela mitt hjärta och som jag skrev förstår jag att ni är trötta på allt! Men tro mig, jag ville aldrig i hamna i den situationen som jag hamnade i och när jag tänker tillbaka på det vill jag bara gråta. Jag vill inte ha något medlidnade, men jag vill att ni ska i alla fall förstå, liiiite vad som går genom mitt huvud och hur jag måt just nu. Jag lever just nu i en situation där jag inte ver någoting. Jag går runt som ett frågetecken och önskar att jag hade ork och mod att säga ifrån. Det gör ont, ungefär hela tiden och jag vill inget annat än att må bra!

Jag säger i alla fall förlåt och hoppas att ni kan ta emot det!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0