3 suger!!!

Jag har haft tre på mobilen vääääldigt länge, alltid varit nöjd och inget har krånglat. För ett tag sen ville jag ha min faktura för mitt internet bredband hemskickad eftersom jobbet ska betala det. Förra veckan fick jag hem fakturan för min MOBIL (jag har alltså två abonnemang). Förbannad ringer jag till 3 och det visar sig att de har tagit bort min autogiro på BÅDA fakturerna. Okej... jag betalar denna och fixa ett nytt autogiro.

IDAG FÅR JAG HEM ÄNNU EN FAKTURA FÖR MIGG MOBILA BREDBAND SAMT FÖR MIN MOBIL IGEEEEEN. nU STÅR JAG I KÖ OCH SKA SKÄLLA UT DEM MEN DÅ ÄR DET 20 MIN KÖ. ÅHHH VAD ARG JAG ÄR!!

Gott folk, skaffa inte 3. Är så sur på mig själv att jag rekommendera det till P.

Fattar ni det 3, nu suuuger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0