90210

Hej på er!
Ska bara berätta att jag är hemma från premiären och jag ska berätta att det är en grym serie. Ni som har TV400 måste ju bara se den, börjar på måndag kl. 20.00. Jag har sett de första två avsnitten och måste vänta ett tag innan jag kan följa det. Vi blev bjudna på hamburgare, dricka och popcorn. Det fanns även en tävling där man kunde vinna en resa till LA, tävlingen var att man skulle gissa ärtor... Såklart vann inte jag, jävla skit! Ville så gärna ha den resan.

Tack Veckorevyn.com och TV400, det kommer bli en succé!

Ska berätta mer om goddiebagen imorgon, den var inte riktigt som jag hade förväntat mig!

Godnatt.



Här är de nya som är med i filmen, killarna är vackra att titta på!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

Det är ett säljjobb där man är ute och säljer :)



Önskar jag hade tv400 men nope, det har vi icke ;/

2008-11-20 @ 10:28:41
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0