Eslöv

Hej!
Idag flyger jag hem till Eslöv. Ska väl blir kul att träffa familj men annars är ju inte det bästa jag vet. Åkte förbi hamnen i Stockholm idag när jag hade varit på ett möte. Kom och tänka på vad jag trvis i denna huvudstaden, bra lägenhet, bra jobb, bra pojkvän. Nu har jag även börjat spela handboll igen vilket är skit kul. Tur att mamma, pappa, syster, farmor och farfar kommer hit på julafton :)

Som sagt var jag på möte idag hos Viva la diva. Alltid lika trevligt och träffa Cecilia och jag fick med min favorit kajalpenna samt ett nytt lip balm som smaka jordgubb, älskar det redan. Deras produkter finns b.la annt på Lindex och de har otroligt bra priser vilket är kanon!

Nu ska jag jobba det sista innan jag ska hem och packa.

C.


Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

2008-12-01 @ 20:11:11
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: Solli

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!

Postat av: Fru P

Men om jag ska fortsätta hänga här Lillan så får du banne mig skriva lite nya inlägg!!!!!

2008-12-08 @ 11:01:40
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0