Heeelgen sluuuut

Hej hallå!
Helgen är slut och jag har klarat av måndagen på jobbet. Nu ska jag snart gå hem och laga mat till mig och P. I helgen har jag ju varit på Idol och på fest. Idol var grymt och otroligt roligt att se hur de gör vissa saker.. Ni som såg det, när Pete Jhide tappar sina kläder precis i början, det var inte live :)
I lördags var jag som sagt på 30-års fest med mina gamla jobbkompisar. Otroligt kul att träffa alla även om det inte blev jätte sent. P. var såååå söt och kom och hämtade mig ♥

I sönsdags mådde jag som jag förtjänade och det var inte bra!

Nu kommer det en stor nyhet som har med Ms5 att göra... Jakob har fyttat till Stocholm typ två gator från mig och P. Han jobbar på min gamla praktikplats grymt kul!

Om jag orkar ska jag lägga in bilder när jag står på Idol scenen... som vanlig vet jag inte var min usb sladd är... GUUUUD ge mig en digitalkamera!!!!

C.

P. är sååå sööööt :)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vad kul att jakob flyttat upp :)

2008-11-03 @ 17:53:36
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0