Mycket helt plöstligt

Hej!
Idag har jag suttir med en stooooor offert, fixat och trixat samt gjort ett väldigt fint förslag. Det känns bra och jag hoppas verkligen att jag få in den!

Idag ska jag på lunch med en kund, East. Ska äta sushi, nyttigt och bra! Såklart blir den en god ramlösa till det. Idag är det träning på Sats. Ska köra ett pass som heter Muskel, typ som Body pump fast lite mer löpning. Min träningsvärk i rumpa och lår kommer inte vara rolig imorgon....

Var på Dagens media mingel igår. Träffade e del från Idol eftersom de bor på det hotellet vi var på. Jag är ju lite kändiskåt och blir "WOW" varje gång jag ser någon jag känner igen. Så är det när man är från Eslöv :)

Har gjort en ny inköpslista till mig och P. och han höll ju på att svimma. Bara massa nyttigt och gott! Ska försöka få honom att åka och handla idag!

C.

.

Så stark jag kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0