Oj vad längesen

Hej på er!
Var längesen jag skrev, mycket att göra i storstaden :) Jobbar för fullt. I helgen var det egentligen utförsäljning i Nacka men det blve tyvärr inte så. I måndags var jag i Helsingbrog en sväng med jobbet.. den värsta flygresan jag varit med om. Hatar det verkligen!!!!

I veckan blir det bara jobb, på lördag ska jag ha personlig träning och på lördag gör även P. premiär för fotbollen och det måste jag bara se.

Imorgon är det Allerdagarna vilket innebär två otroligt bra föreläsningar och massa kunder att träffa! Tror att det kan bli roligt.

Ikväll ska jag egentligen på inflyttningsfest till Qrek (rekrytering) men jag orkar verkligen inte och måste göra en fiiin middag till P ikväll.

Vi hörs imorgon.

Puss

Sommar i Båstad och ibland, bara ibland, längtar jag tillbaka till tiden i Båstad. Tänk att ett år har förändrat så mycket! Tänk vad en utbildning har förändrat så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0