Piss skit mög

Idag är en kass dag, ögonen är svullna och jag mår illa. Jag är trött efter lite sömn, är deppig över mina tankar och allmänt nere. Sanningen: en liten lögn. En lögn som för många bara var något skit att inte bry sig om. För mig var det ett slag rätt i magen. Jag är känslig för lögner efter allt jag har gått igenom och om någon säger en sak men gör en annan, håller undan sanningen och drar en liten vit lögn hugger det rakt in i hjärtat... Konstigt för er kanske? För mig är det smärta.

Nu ska jag ta tag i allt på riktigt, äte lite, träna mycket. Så från och med nu kommer jag ge råd och tips på min träning och mat, det kommer hjälpa mig att gå vidare.

Frukost:
en tallrik fil med frukt + en knäckemacka utan något på. Te.

Lunch:
Kyckling curry med grönsaker, kastar riset. Vatten och frukt.

Middag:
Vet inte ännu! Kanske en liten sallad?

Ni får gärna ge mig olika råd på GI mat, eller andra tips.

Idag ska jag ha peronlig träning!!! GÖTT.

C.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vill också ha personlig tränare x)

2008-11-04 @ 13:10:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0