Premiär

Heeeej!
Åhh vad jag längtar tills ikväll när jag och P. ska på 90210 premiären. Vi ska få hamburgare och en bra goodiebag, I like! Såklart ska det även bli skit kul att se premiären, lovar att berätta imorgon hur det var.

Var och träffade, True look. De har verkligen grymma krämer till bra pris. Gå in och ta en titt! Finns b.la i Sturegallerian.

Annars blir det jobb idag, slutar i för sig fyra och då ska jag hämta min skor som klackats om samt hem och göra mig i ordning. Det bästa är att bion ligger prises på Suregatan, gatan bredvid oss :)

PUSS!



Detta är night cream, själv ska jag börja med att proba day cream. Jag har blivit så otroligt torr på senaste tiden, varför?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt:D

2008-11-19 @ 13:58:40
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Kylan gör att jag blir mer torr iaf :)

2008-11-19 @ 17:02:51
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0