Beaty mässa

Godmorgon!

Idag har jag lurat upp P. för att vi ska till Beaty mässan i Kista. Det sa bli skiiit roligt och jag ska verkligen shoppa boka tider för min skönhet. Måste ha nytt bra shampo, göra manikyr, klippa och färga håret. Ska ta alla rabatter jag kan få tag i och boka in tider! P. är så söt som följer med mig även fast jag vet att han också tycker det är roligt.. Ska ni dit?

Efter det ska vi åka och storhandla mat, vi har absolut inget hemma, närmsta Willys? Åhh måste kolla upp det!

Igår var vi ute och åt på min och Ps. favortit restaurang nämligen Fridéns. Pelle, Marus och Jesper var också med och det var en trevlig kväll! Efter maten gick vi till två hak på Karlavägen b.la vårt stammisställe (ligger precis nedanför vår gata). Jag fick hem tidigare än de andra. När P. kom hem valde han att prata med sin kompis som bor i USA. Maldiverna kanske?

P. har en dålig hårdag och vägrar lämna lägenheten, varför just idag?

Hörs sen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kostrådgivaren

Måste också storhandla i dag.

2008-10-27 @ 12:36:35
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0