Blogg design ?

Ny vecka, nya möjligheter. Finns två saker jag är trött på just nu, eller vänta, kanske tre : Pengar, gå upp tidigt och städa.

Är trött på att vara fattig och nu är jag det fast jag fått lön, en riktigt skit lön. Fast om jag väljer att handla ny jacka kanske jag får skylla mig själv, eller?

Jag och P. är lika morgontrötta vilket gör att jag inte kommer upp och varje morgon säger jag att imorgon ska jag upp tidigt så jag hinner med att äta frukost.

Städa är en sak som jag alltid har hatat, jag tror det är för att jag är väldigt lat. P. däremot verkar älska att städa, han tycker alltid det ser hemskt ut och då får jag höra "fan vad här ser ut Mini". Det konstiga är att jag inte ser det, lite kläder men hallå det är ju bara att plocka upp. Idag ska vi i alla fall städa ORDENTLIGT, sssuuuuucccckkk!!!

Sen har jag ett annat problem och det är min blogg, jag hade kontakt med en tjej som skulle ordna min bloggdesign för en lite peng men nu får jag inte tag i henne, finns det någon som skulle vilja ställa upp och hjälpa mig?

Ska i alla fall träffa Sofie idag för en fika! (allt för att slippa städningen)

Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0