Blondinbellas 18-års fest

Imorgon kväll ska jag till Blondinbellas födelsedags fest på Café Opera. Asså inte för att hon är min favorti precis men jag gillar cafet och kan tänka mig att det kommer bli en hel del roliga syner. Jag är även med i en tävling om en ny Nokia telefon. P. ska följa med mig och vi ska bara vara där en stund och INTE dricka något! Eftersom jag inte brukar ta bilder och lägga in ska jag göra det imorgo så ni får se hur det ser ut, undra vad jag ska ha på mig?

Ikväll ska jag kolla på Rosa bandet galan, det ska väl du med? Tyvärr har jag inte råd att bidra med några pengar men jag skänker en tanke till alla med cancer, speciellt Vimmelmamman eftersom jag följer hennes blogg!

Jag har köpt en cykel, en turkos skit ful med inga växlar. 100 kr kostade den, ilket kap!!!!

Nu ska jag fortsätta jobba lite!

C.





Min nya cykel, fin va ? :)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Har du fått inbjudan dit?:)

2008-10-28 @ 19:32:29
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Ja just det, hallå, stängde av tankeverksamheten där ett tag.. hoppas du får en trevlig kväll! Det kommer nog att bli väldigt spännande och det är ju faktiskt en snackis!:)



Själv söker jag jobb, får se hur det går, MEN det löser sig alltid :)



Min blogg har jag gjort till 99% själv, fast kommentarlänken och det har jag inte fixat så att de har hamnat under rubriken, det fick jag be en kompis om hjälp med =)

2008-10-28 @ 22:27:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0