Faaan vilket bra beslut

Var inne och kollade på lite vimmelbilder från Blondinbellas 18-års fest och jag kom fram till att jag gjorde ett jäävla bra beslut att stanna hemma! Varför i helvete ska man fira en tjej som bloggar med presenter för 50.000kr? Varför ska hon få den uppmärksamheten? Jag tycker att det är föööör mycket.

Klart jag är avundsjuk, jag vill också att min blogg ska bli jättestor, jag vill också att man ska fira min födelsedag på det viset, jag vill också ha massa presenter men det är för mycket!

Hon pratar om att hon vill leva som en vanlig tjej men hon gör ju så att det blir ett annat liv då vill jag inte se något gnäll på hennes blogg sen, förstår ni vad jag menar?

Nä ärligt talat har jag alltid tyckt om det hon skrivit men nu har det blivit för mycket med allt! Det finns så många bra bloggare att hylla som inte beter sig på det viset!

C.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Hellu!:) Väntar spänt på vad du har hört om MS5..! Bloggerskan heter Mickii, http://mickii.webblogg.se/, hon hjälpte mig med att få kommentarerna på rätt plats! Du kan ju kontakta henne och höra iaf =)

2008-10-30 @ 20:43:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0