Kallt är det i alla fall..

Godmorgon!
Som sagt sket jag i festen igår, tur var det eftersom jag somnade vid tio. Förstår inte varför jag är så fruktansvärt trött hela tiden, kan inte gå upp på morgonen och kan inte vara vaken på kvällen, blir så trött! Jag och P. åkte till Fältöversten och köpte lite små saker, hämtade ut biljetterna till Idol imorgon (jiiiipiiie) och åt på mc donalds. Jag hade fått reda på lite information som jag var sådär glad över, ni ska få veta snart men jag kan säga att det handlar om MS5.....

Idag ska jag inte på något möte utan ska sitta och göra en del offerter, hoppas på att få in något nu så jag tjänar lite pengar.

Har nnars inte så mycket att berätta nu, har inte hänt så mycket. Förutom att jag har mina älskade ugg boots på mig, I LOVE!

C.



Jag har de gråa, skulle även vilja ha de ljusa. Vilka tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Linda

dom mörkgrå är lätt snyggast, skulle inte tacka nej!

2008-10-30 @ 18:29:18
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0