Naglar och rosa kamera

Hej på er!
Idag är det stor dag för mig, jag ska nämligen åka och kolla Idol Live. Som jag har berättat tidigare är det ju mitt favort tema Schlager. Har varit inne och kollat på vilka låter de har valt och jag är en smula besviken... men vi får se hur det går.

På tal om annat skulle jag gärna vilja göra min naglar, just nu har jag fula med blå blommar. Men det finns ju ingen tid att göra manikyr, jag jobbar ju hela dagarna och det finns bara tider på dagarna, när det ska fungera liksom? Kan det inte finnas en billig "nackelfixare" som gör efter kl. 17.00 ?

En kamera, en rosa kamera skulle jag vilja ha. Har ingen digitalkamera och min mobils kamera suger (fast det är 5 megapixel, hallå Sonyericsson). Var ska jag få pengar att köpa en snygg roda kamera? Genom det kan jag ju ta mer bilder och lägga upp så att ni får se... Något råd?

Jobbar halvdag idag, sen ska jag träna, springa 25 min. Efter det blir det att äta snabbt och sen kommer P.s föräldrar!

Puss.


Vilken drööööööm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0