Nu är det dags!

Hej alla!
Nu är det dags att ta tag i bloggandet igen, jag är på plats i Stockholm och jobbet är börjat flyta på lite. Som sagt finns jag nu på Spray passagen där jag är chic.se, elle.se, blogg.se och några andra. Trvis bra bara säljet kan komma igång!

Jag och P. bor i en lägenhet på Östermalm och trvis jättebra. Det är lite skillnad från när vi gick i skolan men vi kommer att klara det. Vi är otroligt grymma tillsammans och jag skulle aldrig vilja byta bort honom.

Idag ska jag till Sturebadet med jobbet och sen ska vi ut och äta på Nox. Ska bli sjukt kul att umgås med alla och även om basta inte är min grej får man väl ställa upp på det också. För er som inte vet är Sturebadet ett grymt fins SPA precis på Stureplan. Min dröm är att få börja träna på deras gym, men det kostar 20.000kr/år. En dag när jag får pengar!!! :)

Har även satt igång med träning på SATS. Idag har jag en sån träningsvärk så jag inte kan gå, visste inte att jag var såhär otränad.

Dags för lunch, vi hörs godingar! Glöm inte besöka sajterna!

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0