Offerter & middag

Hej på er!
Nu är det fredag, riiiiktigt skönt! Idag blir det middag ut med några vänner från skolan, ingen utgång precis går på lite piller som inte tål alkohol.

Hämtade aldrig posten igår, glömde lappen på kontoret , men jag tror jag vet vad som finns i, ska hämta den idag.

Jobbar för fullt, ska ut med en offert nu. Jag tycker själv att den är sjukt bra och att det är ett bra erbjudande men vet aldrig! På lunchen ska jag dra till Sats stadion och köra Core. På söndag ska jag ha personlig träning så jag vet hur jag ska lägga upp det! Jag tränar mer än vad P. gör nu vilket innbär att jag kommer få snyggare kropp :)

En sak förstår inte jag, hur kan jag vara så otroligt trött på morgonen, jag kommer INTE upp. Hatar att vara så morgontrött men har alltid varit det. P. är likadan och det gör ng att vi ligger kvar i sängen båda två.

Vi hörs!



Jag och Jesper på avslutningsfsten, du kommer väl ikväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0