Oj vad trött jag är.

Månadag morgon, inte min favortidag. Tycker helt enkelt inte om måndagar. Jag är så fruktansvärt trött och skulle bara vilja ligga kvar i sängen.

Har varit en lugn helg. i fredags var jag på Sturebadet och bastade och badade, vi på sälj hade hyrt hela våningen. Efter det blev det middag på Noxx. Jag gick dock hem tidigt eftersom jag bodde precis bredvid, eller gatan bredvid. När jag kommer hem är Pelle och Jesper där hemma och Pelle går inte förrän vid två, suck.
I Lördags sov vi typ till 13.00 och sen var det en runda på stan, vi åt middag på en japansk restaurang på Kungsgatan, inte bra! Bittra gick vi hem och såg film istället!

I går var vi och kollade på fotboll, Peppar ska jag börja spela i korpen. Sen gick vi typ i flera timmar och jag var heeelt slut!

Den 31 okt ska vi se IDOL live. Det ska bli fruktansvärt skoj!

Nu ska jag jobba!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0